Únor 2012

Jídelníček - čtvrtek

9. února 2012 v 14:48 | Persefone |  Jídelníčky
Taak x) lyžovačka je tu skvělá :D :).

Snídaně: Chleba+šunka+máslo, miska ovoce+bílý jogurt, miska cereálií+bílý jogurt
Svačina:----
Oběd:Špagety
Svačina: DietShake
Večeře: ??

Pohyb: 4 a půl hodiny na lyžích :)

Po pár dnech...

8. února 2012 v 8:55 | Persefone |  O mně
Ahoj tak jsem po pár dnech zpět...
no byly to dny plné žrádla :( ... prostě šílené popravdě.
Holt byl sraz a pak sem byla s přítelem...jídelníčky vám sem fakt dávat nebudu, protože zdravého na tom bylo fakt minimum.

Ano dokonce sem z toho všeho i přibrala něco kolem kila :(, ale!
Dneska odjíždím na hory, kde je posilovna, bazén, lyžovačka... prostě skvělý :). Věřím, že se tam vrátím zpět na svou původní váhu... hezky se budu držet a bude to ok :).

Prázdniny

2. února 2012 v 21:18 | Persefone
Ahoj, od zítřka do úterý tu bohužel nebudu. Jedu za přítelem a o víkendu budeme na jednom srazu :).
Takže bude plno žrádla bohužel :(, ale ! Poté jedu na hory (a tam už budu mít noťas a budu se užívat). Na hory, kde bude posilka, kde bude bazen... :)
Už se tam moc těším :). Tudíž, ted se chci omluvit, protože se nebudu pár dní ozývat...nebudu tu :)
Dnešní jídelák...fajnej :)

Snídaně: Dietshake (koupila sem si k vízu...jahodovej a sakra dobrej :) :D)
Svačina:----
Oběd: jogurt s vlákninou + miska cereálií
Svačina: Dietshake
Večeře: Jeden toast + šunka + 20% sýr

A co plánujete vy na prázky? :)

31.1. Jídelníček

1. února 2012 v 0:05 | Persefone
Ahoj devčata :),
tak dneska to bylo super. Vízo super, po vízu jsem šla na 75 minut do posilovny :). Pak jsem si koupila nové rifle a zbytek dne jsem prochodila a procestovala, ale přijde mi, že spíš přibírám :D :).
Sice jsem toho dneska snědla hodně, ale přijde mi, že to nebylo nic extra tučného.

Snídaně: Miska cereálií + odtučněné mléko
Svačina: Miska cereálií + Maxi Nute(pistácie + mandle)
Oběd: Špagety Carbonara
Svačina: ----
Večeře: Fit chléb + omeleta + salát + rukola + kukuřice

Pití: voda, energiták, zelený čaj

Aktivity: 75 minut ve fitku (45 minut na rotopedu + 30 minut posilování) , chůze, běh